Transporta Chrudim aneb Zapomněli na sběrku postavit eskalátor?

Máme za sebou televizní mistrovství ve sprintu. I když teda až ze záznamu puštěnej zkrácenej přímej přenos. Zkrátka záznam, navíc narychlo sestříhanej (většina střihačů Český televize totiž ve Švédsku stříhá hokejky), kterej má všechny neduhy záznamu (wow, vyznali jste se v závodě žen, kdo vede?) i přímýho přenosu (třeba tu větu, že to holky poběží za 12′, mohli vypustit). No ale co.

Moc se mi do psaní nechtělo. „Honzo, napíšeš něco k Chrudimi?“ „Ať napíše Farkašová.“, odbyl mě Flaška. Po pár minutách marného googlování kontaktu na Romanu, jsem se na to vykašlal. Až pak napsal na svůj blok reportáž ze závodu Kuba Weiner, kterýmu jsem dal 5 vteřin, a říkám si: Herdek, to je ono. Takže si to přečtěte, protože to podepisuju. S pár výhradama. Já jsem vytuh až na sedmičku, rád bych dodal, že závěrečný výběh mě stál devět míst a o minutu za mnou startující Robert Merl, (7. z loňského sprintu na MS) mě přejel až na osmý kontrole.

Jo a probůh, to si Lokomotiva Pardubice, oddíl nejoddílovatější, nedokáže objednat na vrcholnej závod dostatek výsernic? ToiToiům visí loga po celým náměstí a o 200 metrů dál ve sportovní hale bojuje 800 závodníků o 4 záchody.

Napsat komentář