Šumava

Někdy bychom měli zase oběhat šumavský hřebeny. O víkendu jsem si s Lenkou dal (pěšky) Medvědí stezku a dostal jsem chuť si tam zase zaběhat. Vzpomněl jsem si na dva výběhy s Honzou a Kubou, a teď nedám pokoj, dokud se tam zase s někým nevydám. Cestou z pobytu na Šumavě jsem to nevydržel, vystoupil jsem z vlaku v Krumlově, a do Křemže doběhl – byla to nádherná hodinová záležitost, ale na šumavský stezky to nemá.

Jedna odpověď

    • No to je ale všeobecná kulturně-lovecká znalost Tome. Jestliže to opravdu nevíš, a o tom pochybuji, máš několik možností jak to zjistit. Buď se tam se mnou vydáš na trénink a nebo to vygůglíš. Spíš ale budeš muset přiznat, že to víš, a že si ze mě děláš p.del. :)

  1. Ja muzu poskytnout pdf s turistickou mapou a postavenym treninkovym Hrobem, ktery vyuziva nektera spektakularni mista vyse uvedene oblasti. Nekteri odvazlivci si to zkraje letosniho roku odbehli jako vyklus po KleKluLi.

Napsat komentář