únorový jarní Winter run.

Winter run je typ závodu který běžíte proto, abyste uspěli v jiném závodě. Je to celkem vzato nepřitažlivý závod ve stromovce v ČB. Letos jsem si ho střihnul jako přípravu na Sněhuláka v Třeboni, protože tréninkové časy jdou dolů a potřeboval jsem si ověřit stoupající formu na nějakém závodě, který jsem běžel i loni. Zdá se, že jsem na dobré cestě. V loni jsem těchto 4,2 km běžel za 21:30 a letos za 18:10. Tři minuty a dvacet sekund je dobré zlepšení při vědomí toho, že jsem oba ročníky běžel naplno. (ne na krev – nohy mně nebolí takže tam byly ještě rezervy).

Když se vrátím k minulému ročníku, tak není bez zajímavosti, že pokud by startoval Honza Flaška i letos, byl by s velkou pravděpodobností vyhrál, protože jeho loňský čas 28:42 byl asi o minutu lepší než čas letošního vítěze a přitom tehdy stačil jen na třetí místo. (mluvíme o osmikilometrové trati) Další exaktní zajímavosti jsou, že Kačka, která trénuje sporadicky a hlavně na pásu se meziročně zhoršila asi o pět minut, kdežto Dia, která trénuje pravidelně, tvrdě a venku, se meziročně zlepšila o dvě minuty. Šarlota zůstala věrná zahálce a proto opět neběžela :(. Tady je článek z minulého roku. Dobrá zpráva je, že se k nám možná přidá jeden chlapec s chutí k běhu.

Na bednu v místě označeném dvojkou se postavila Diana Štráchalová. Gratulujeme!

Napsat komentář