Dost dobrých.

Vyhovět žádosti některého z členů VJČ … ale to už jsem někde napsal. Takže k věci. Valmez je daleko a tak se člověk před startem moc neprotáhne, když musí řídit od rána. Naštěstí jsem startoval až po Šarlotě, Kačce a Dianě, která si tam odbyla premiéru v hodu disk-em, protože nečekla čip, a tak jsem se mohl, díky tomu pozdějšímu startu, soustředit na detaily kolem závodu. Tím jsem se dozvěděl spoustu zajímavých věcí, mezi něž patřilo i to, že se vyplatí zdržovat se v centru závodu, neboť se čas od času na „Jumbotronu“ objevila pravá nefalšovaná aktuální sprintová mapa. Poprvé se objevila tuším (vím) vteřinu po uzavření karantény. Ne všichni toho využili a potom se v cíli dost divili, že jsou některé ulice dost dobře uzavřeny. Nebo že je uzavřeno dost dobrých ulic? Nebo že bylo dost dobrých chyb na postupech uzavřenými ulicemi? Nebo … prostě čuměli na drát!

Můj výkon nebyl z hvězdných a tak jen krátce. Stejně vás zajímá hlavně mapa. Na tu se podívejte pečlivě, protože zvlášť centrum města se vyznačuje tím, že je tam uzavřeno dost ulic. Omlouvám se, ale tohle se tam tenkrát skloňovalo ve všech pádech. A kromě toho se našly uzavírky i na sídlišti mezi paneláky.

Rozbor: V koridorech jsem myslel na dvě věci, čeknout a pozor na uzavírky. Po startu ze školní zahrady jsem to napálil, protože je to závod na rovině a je to sprint. A hned v prvních metrech si můžete všimnout chybky na první kontrolu (ztráta 6s). Může za to, jak jinak, uzavírka. Pak běžím a pořád se snažím být v mapě dvě až tři kontroly napřed. To se daří. Všechno jde jako na drátkách snad s výjimkou K7 tam to chtělo jít zprava (ztráta 10s). Na postupu na K11 domýšlím třináctku a čtrnáctku. Probral jsem se vedle paneláku a tak točím doleva ke kontrole, ale jsem o panelák dřív. Chce to čučet do mapy na jasných postupech (ztráta 10s) tu čtrnáctku jsem mohl domyslet po oražení K11. Ale zase – pozávodě jsem zjistil, že to byla kontrola (moje K14) na které se vydiskovalo dost favorizovaných eliťáků, protože ten přeběh silnice podcenili. K12ku jsem se už v počátku rozhodl jít po chodníku zprava, abych si mohl naplánovat postup na K16. To se mi podařilo. Schválně zkuste vymyslet něco rychlejšího. Těžko. To byl můj majstrštyk. Nejrychlejší postup. Cestou na K17 se pokouším vymyslet postup na K19 a trochu přebíhám (ztráta 10s). Stejně jsem to nedomyslel a zvolil jsem pravou, podle všeho nejhorší variantu. Ještě se zaběhnutím do slepé uličky (ztráta 35s). K 20 – ze zpráv o disknutí překonatelů nepřekonatelného, což teď zní jako nějaký nadlidský výkon, jsem věděl, že je potřeba si na to dát pozor a trochu mně ta obava zaslepila. Před K20 jsem se normálně bál přeběhnout tu tenkou čárku co odděluje trávu od asfaltu. Věděl jsem, že to je blbost, ale nic na světě by mně nepřimělo tudy v tu chvíli běžet (ztráta 5s). Poslední věc je K22, neboli sběrka. Byla to kontrola na kterou jsem se díval zavěšen na plotě arény. Sledoval jsem naše dívky i ostatní dívky, vlastně ostatní závodnice, teda vlastně všechny závodníky, a tu jsem poznal, že na konci lávky je potřeba seskočit ty tři schody vpravo a je vyděláno. Téměř všichni to nepochopitelně běželi po té rampě, kde se pak museli vracet a u sběrky po oražení odbíhat z otočky. No blbost. Já to šel pochopitelně zprava. Jen ten seskok se nekonal, protože se na schodech coural nejakej junior a já bych mu musel skočit na záda. Ale i tak jsem byl bezpečně nejrychlejší. Celkově ovšem až pátý.

valmez 2015 sprint klimík h35

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

w

Připojování k %s